Veel gestelde vragen
We helpen met het antwoord vinden
Wat mag ik opslaan?
Kan ik bij 1BOX een auto stallen?
De meeste units zijn niet geschikt voor het stallen van een auto. In Goes en Rijswijk is het wel mogelijk om een auto te stallen. Neem contact op met de vestigingsmanager om de mogelijkheden te bespreken.
Kan ik bij 1BOX een motor stallen?
Het is mogelijk om bij ons uw motor op te slaan. Let op: vanwege de brandveiligheid moet de accu van de motor ontkoppeld zijn.
Welke objecten mag ik niet opslaan?
De volgende objecten mogen niet opgeslagen worden:
– Explosieven
– Wapens
– Munitie
– Vuurwerk
– Drugs
– Chemische producten
– Sieraden
– Bont
– Kustvoorwerpen en collectiestukken
– Levende dieren
– Afval
– Gasflessen
– Accu’s en batterijen
– Voedselwaren
– Radioactieve materialen
Zie algemene voorwaarden voor het complete overzicht. Neem bij twijfel altijd contact op met de vestigingsmanager.
Huurvoorwaarden
Wat is het opzegtermijn?
Wij hanteren een opzegtermijn van 15 kalenderdagen.
Wat zijn de huurvoorwaarden?
Klik hier voor een overzicht van de huurvoorwaarden en algemene voorwaarden.
Kan ik elke dag starten met huren?
Het huurcontract kan iedere dag van de maand starten. Vanaf de startdatum van het huurcontract begint u met het betalen voor uw opslagruimte.
Stopt de automatische incasso zodra mijn huurcontract is beëindigd?
Ja, zodra het huurcontract is beëindigd en er verder geen facturen open staan stopt de automatische incasso.
Is er een minimale huurtermijn?
De minimale huur is 1 maand en daarna hanteren wij een opzegtermijn van 15 kalenderdagen. Indien u het contract niet tijdig opzegt (rekening houdend met het opzegtermijn) dan wordt het contract automatisch verlengd.
Is het gebruik van een slot verplicht?
Elke unit is beveiligd met een speciaal ontworpen afsluitsysteem waarop een persoonlijk slot aangebracht wordt. 1BOX heeft geen extra sleutels die ons toegang geeft tot uw opslagruimte. De klant is als enige verantwoordelijk voor het correct afsluiten van de opslagruimte met behulp van het persoonlijke slot. Het geschikte slot is te koop bij uw 1BOX vestiging.
Kan ik een opslagruimte reserveren?
Het is mogelijk om een unit tot maximaal 1 maand voorafgaand aan de ingangsdatum van het contract te reserveren. Neem contact op met de vestigingsmanager om de mogelijkheden te bespreken.
Betaal ik BTW?
Particulieren zijn vrijgesteld voor BTW bij het huren van ruimte. Voor zakelijke huurders wordt wel BTW in rekening gebracht.
Moet ik mijn opgeslagen goederen verzekeren?
Het is verplicht om de opgeslagen goederen te verzekeren. Mocht u advies nodig hebben, neem dan contact op met de vestigingsmanager.
Welke informatie hebben jullie nodig voor het afsluiten van een huurcontract?
Bij het afsluiten van een huurcontract hebben we de volgende informatie nodig:
- Particulier: Legitimatie, een recente bankafschrift of poststuk met daarop jouw IBAN-nummer, borg van € 50,-.
- Zakelijk: Legitimatie, uittreksel van de Kamer van Koophandel, BTW-nummer en borg van € 50,-.
Overige vragen
Heeft 1BOX toegang tot mijn unit met een loper en/of een reserve sleutel.
Nee, wij hebben geen toegang uw unit. De huurder heeft als enige toegang tot zijn eigen unit.
Kan ik 24 uur per dag bij mijn spullen?
We zijn dagelijks geopend van 06:00 tot 23:00 uur. Op afspraak is het mogelijk om buiten deze tijden toegang te krijgen tot uw unit. Neem contact op met de vestigingsmanager om de mogelijkheden te bespreken.
Is er elektra in de unit voor een druppellader stallen oldtimer/motor
Vanwege de brandveiligheid kunnen alleen motoren gestald worden waarvan de accu ontkoppeld is. Het opslaan van een oldtimer met een druppellader is niet mogelijk. Bespreek de mogelijkheden met de vestigingsmanager.
Staan mijn spullen veilig bij 1BOX?
Alle vestigingen zijn voorzien van camera’s en mensen kunnen alleen toegang krijgen tot het gebouw met een persoonlijke toegangscode. Bovendien controleren de vestigingsmanagers dagelijks alle vestigingen.
Hoe weet ik welke maat unit is nodig heb?
Wij hebben voor iedereen een gepaste unit. De online opslagcalculator inzicht geven in het formaat wat je nodig hebt. Onze vestigingsmanagers zijn daarnaast altijd te bereiken voor persoonlijk advies.
Hebben jullie ook een aanhanger te huur?
Bij ons kunnen alle huurders tot 2 keer toe gratis gebruik maken van een aanhanger. Mocht u de aanhanger vaker nodig hebben, dan is het mogelijk om deze te huren voor €25,- per dag. Bespreek de beschikbaarheid altijd vooraf met de vestigingsmanager.
Verhuren jullie ook busjes?
Nee, wij verhuren geen verhuisbussen. Wij adviseren u om contact op te nemen met u lokale verhuurbedrijf voor het reserveren van een bestelbus/verhuiswagen. Mocht u gebruik maken van een bestelbus en/of een verhuiswagen let dan op de hoogte van de roldeuren bij de vestiging.
Hebben regelen jullie het klimaat in de vestiging?
We hebben een gereguleerde klimaatbeheersing zodat alle units droog, geventileerd en vorst vrij het hele jaar door.
Is mijn unit bereikbaar met de auto?
Iedere vestiging heeft een aantal units die toegankelijk zijn met de auto. In alle vestigingen zijn meerdere ingangen met roldeuren zodat de overdekt uitgeladen kan worden, daarnaast zijn bij alle vestigingen transportmaterialen.